
Jak wspierać swoich handlowców pracujących często samotnie setki kilometrów od biura firmy. Jak spowodować, aby na co dzień byli zaangażowani i mieli wystarczająco energii na skuteczne spotkania z klientami.
Nie znamy produktów, które sprzedajecie i nie jesteśmy również trenerami czy coachami sprzedaży.
Nie znamy Waszych planów, ani KPI’s, zasad wg których pracujecie, specjalnych ofert, programów rabatowych itp.
Natomiast wiemy, że Wy je znacie i wiemy, że sukces tkwi w regularnej pracy. Pracy z pełną świadomością, że w dłuższej perspektywie bez odpowiedniej ilości wizyt, godzin poświęconych na spotkania z klientami, wielu kilometrów tras nie osiągnie się zamierzonych celów.
Wiemy, że szkoda czasu, … drogiego czasu handlowców i ich kierowników
– na raportowanie, które może być automatyczne,
– na nieefektywne poruszanie się po swoim regionie
– na kontrolowanie, które traci sens przy transparentnym modelu dostarczania faktów
– na podsumowania, wyliczenia, analizy itp., jeżeli automatycznie zasilane dashboardy pokazują gotowe wnioski
W relacjach handlowiec-kierownik podobno 75% czasu poświęca się na rozliczenie ilościowe pracy (kiedy, z kim, ile wizyt itp.), a tylko 25% na merytoryczną dyskusję o jakości, przygotowaniu, argumentach, wsparciu i motywacji.
Mamy pomysł jak zaoszczędzić te 75% i od razu dyskusję oprzeć na dostarczonych faktach.
I jesteśmy pewni, że wiele zaoszczędzonych godzin pozwoli Wam spędzać więcej czasu z klientami.
Nasze rozwiązanie FleetConnect
– automatycznie raportuje wizyty handlowców rejestrując czas ich trwania
– umożliwia z poziomu mobilnej aplikacji na przyporządkowanie danego okresu pracy do konkretnego klienta z bazy firm przyporządkowanej handlowcowi
– pozwala na bieżące monitorowanie pracy handlowców
– jest wsparciem dla rozliczanie pracy, ale również dla coachingu i programów motywujących
– buduje i wizualizuje na dashboardach długookresowe parametry i współczynniki KPI
– pozwala na wysłanie klientowi estymowanego czasu dojazdu do niego