Zarzadzanie terenowym zespolem sprzedazy

Jak wspierać swoich handlowców pracujących często samotnie setki kilometrów od biura firmy. Jak spowodować, aby na co dzień byli zaangażowani i mieli wystarczająco energii na skuteczne spotkania z klientami.

Nie znamy produktów, które sprzedajecie i nie jesteśmy również trenerami czy coachami sprzedaży.

Nie znamy Waszych planów, ani KPI’s, zasad wg których pracujecie, specjalnych ofert, programów rabatowych itp.

Natomiast wiemy, że Wy je znacie i wiemy, że sukces tkwi w regularnej pracy. Pracy z pełną świadomością, że w dłuższej perspektywie bez odpowiedniej ilości wizyt, godzin poświęconych na spotkania z klientami, wielu kilometrów tras nie osiągnie się zamierzonych celów.

Wiemy, że szkoda czasu, … drogiego czasu handlowców i ich kierowników

– na raportowanie, które może być automatyczne,

– na nieefektywne poruszanie się po swoim regionie

– na kontrolowanie, które traci sens przy transparentnym modelu   dostarczania faktów

– na podsumowania, wyliczenia, analizy itp., jeżeli automatycznie zasilane dashboardy pokazują gotowe wnioski

W relacjach handlowiec-kierownik podobno 75% czasu poświęca się na rozliczenie ilościowe pracy (kiedy, z kim, ile wizyt itp.), a tylko 25% na merytoryczną dyskusję o jakości, przygotowaniu, argumentach, wsparciu i motywacji.

Mamy pomysł jak zaoszczędzić te 75% i od razu dyskusję oprzeć na dostarczonych faktach.

I jesteśmy pewni, że wiele zaoszczędzonych godzin pozwoli Wam spędzać więcej czasu z klientami.

zarzzadzanie czasem

Nasze rozwiązanie FleetConnect

– automatycznie raportuje wizyty handlowców rejestrując czas ich trwania

– umożliwia z poziomu mobilnej aplikacji na przyporządkowanie danego okresu pracy do konkretnego klienta z bazy firm przyporządkowanej handlowcowi

– pozwala na bieżące monitorowanie pracy handlowców

– jest wsparciem dla rozliczanie pracy, ale również dla coachingu i programów motywujących

– buduje i wizualizuje na dashboardach długookresowe parametry i współczynniki KPI

– pozwala na wysłanie klientowi estymowanego czasu dojazdu do niego